Algemene voorwaarden Holie Pizza

Deze versie is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025.

Artikel 1. Algemeen

  • Deze algemene voorwaarden ('Voorwaarden') zijn de voorwaarden waarop Holie Pizza VOF, gevestigd te Delft aan de Staalweg 1 ('Holie Pizza'), diensten verleent en overeenkomsten sluit.
  • De Voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, overeenkomsten en diensten van Holie Pizza, de toepasselijkheid van eventuele voorwaarden van de Opdrachtgever is uitgesloten.
  • De Voorwaarden zijn ook van toepassing op alle diensten die Holie Pizza geheel of gedeeltelijk uitbesteed aan derden.
  • Als een bepaling uit de Voorwaarden ongeldig wordt verklaard, dan zullen de overige bepalingen volledig van kracht blijven.
  • Op alle rechtsverhoudingen tussen Holie Pizza en Opdrachtgever is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing.
  • Als de Voorwaarden eenmaal rechtsgeldig van toepassing zijn verklaard op een overeenkomst met de Opdrachtgever, dan worden de Voorwaarden geacht op alle opvolgende overeenkomsten tussen partijen van toepassing te zijn.
  • Holie Pizza behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen gelden niet voor reeds gesloten overeenkomsten.

Artikel 2. Offerte, overeenkomst en optie

  • Een door Holie Pizza verstuurde offerte is tot veertien (14) dagen na verzending geldig, alle door Holie Pizza verstrekte offertes zijn onder het voorbehoud van de beschikbaarheid van de leverdatum bij Holie Pizza en zolang de capaciteit (ook van derden) strekt.
  • De overeenkomst tussen Holie Pizza en de Opdrachtgever komt tot stand op het moment dat Holie Pizza een orderbevestiging stuurt naar de Opdrachtgever op basis van de geaccepteerde offerte en opdrachtgever de in de offerte genoemde aanbetaling heeft voldaan en deze betaling is ontvangen door Holie Pizza.
  • Als de offerte is gebaseerd op informatie die door de Opdrachtgever is verstrekt en deze informatie is onjuist of onvolledig, dan heeft Holie Pizza het recht om de opgegeven prijzen, tarieven en/of termijnen aan te passen. Het risico van onduidelijkheden door mondelinge of schriftelijke gegeven opdrachten en mededelingen die plaatsvinden na de offerte, komt voor rekening van Opdrachtgever.
  • Voor alle evenementen geldt een minimale orderwaarde van €1.000,- exclusief btw en reiskosten. Voor zakelijke evenementen komen hier CO2-compensatiekosten bij.

Artikel 3. Uitvoering overeenkomst

  • Holie Pizza zal de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uitvoeren op basis van een inspanningsverplichting, op basis van de door de Opdrachtgever opgegeven aard van het evenement, aantallen en omstandigheden.
  • Holie Pizza is enkel gehouden om informatie te geven over allergenen voor zover dat wettelijk gezien verplicht is en als de Opdrachtgever daarom vraagt.
  • Holie Pizza bereid en maakt eten in een omgeving waar ook producten met noten, pinda's, mosterd, selderij, gluten, sesam, soja en sulfiet worden verwerkt. Ondanks alle voorzorgen is het mogelijk dat het eten van de catering sporen van deze allergenen bevatten.
  • Indien Holie Pizza catering levert, zonder personeel, heeft de Opdrachtgever twee uur na levering de garantie op de kwaliteit van het eten en drinken mits Opdrachtgever de instructies van Holie Pizza over het bewaren, presenteren en serveren, opvolgt.
  • Holie Pizza behoudt zich het recht voor om op ieder moment zonder opzegtermijn het verstrekken van cateringdiensten aan één of meerdere gasten (die zijn uitgenodigd door de Opdrachtgever) te beëindigen wanneer deze de orde en rust verstoren. Holie Pizza is alsdan niet gehouden tot betaling van een schadevergoeding aan de Opdrachtgever.
  • Holie Pizza is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van een goed van de Opdrachtgever of van diens gast(en), tenzij er sprake is van opzet of grove schuld.
  • Holie Pizza bepaalt de wijze waarop, de middelen waarmee en door welke perso(o)n(en) de overeenkomst wordt uitgevoerd. Holie Pizza neemt daarbij de door Opdrachtgever kenbaar gemaakte wensen zoveel mogelijk in acht.
  • Het staat Holie Pizza vrij om de uitvoering van de overeenkomst geheel of gedeeltelijk uit te besteden aan derden. Aan de uitbesteding kunnen wettelijke- en contractuele voorwaarden van die derde verbonden zijn. Deze voorwaarden zullen alsdan integraal onderdeel uitmaken van de Overeenkomst tussen Holie Pizza en Opdrachtgever. Holie Pizza zal zich inspannen om Opdrachtgever hierover tijdig te informeren.
  • Holie Pizza kan de Opdrachtgever verbieden om zelf meegebracht eten en/of drinken te nuttigen.
  • Holie Pizza heeft het recht (sfeer-)foto's, beeld- en geluidsopnamen te maken van een evenement of in het horecabedrijf. Dit materiaal mag Holie Pizza exploiteren. Als de Opdrachtgever en/of diens gast(en) in deze opnames voorkomen, dan geeft de Opdrachtgever hierbij toestemming voor exploitatie en openbaarmaking, zonder dat hij aanspraak maakt op een vergoeding. Indien de Opdrachtgever en/of diens gasten herkenbaar op foto- of beeldmateriaal komen te staan, zal Holie Pizza voorafgaand aan de exploitatie of openbaarmaking om toestemming verzoeken.

Artikel 4. Opdrachtgever

  • De Opdrachtgever moet Holie Pizza tijdig voorzien van alle gegevens en/of informatie die Holie Pizza aangeeft nodig te hebben voor het correct en zonder vertraging uitvoeren van de overeenkomst.
  • De Opdrachtgever zorgt voor een contactpersoon die gedurende het gehele evenement namens hem het aanspreekpunt vormt voor Holie Pizza en (telefonisch) bereikbaar is.
  • De Opdrachtgever draagt ervoor zorg dat Holie Pizza tijdig en kosteloos kan beschikken over faciliteiten die nodig zijn voor de realisatie van een evenement, zoals gas, water, elektriciteit en (droge) ruimten die voor Holie Pizza geschikt zijn om te kunnen werken volgens de wettelijke regels op het gebied van hygiëne, arbo en milieu.
  • De Opdrachtgever is verplicht zorg te dragen dat de locatie van het evenement goed bereikbaar is voor (vracht)auto's, zodat Holie Pizza eenvoudig materialen, eten en drinken kan leveren, alsook haar werkzaamheden kan uitvoeren. Indien dit niet het geval is dan moet dit bij de aanvraag bekend gemaakt worden en kan er een meerprijs gelden.
  • De Opdrachtgever en, indien van toepassing, diens gast(en) zijn verplicht de redelijke aanwijzingen van het personeel van Holie Pizza op te volgen. Bovendien zijn zij verplicht om mee te werken aan redelijke verzoeken van Holie Pizza in het kader van veiligheid, identificatie, voedselveiligheid en hygiëne.
  • Opdrachtgever moet ervoor zorgen dat alle vergunningen, bhv-ers, ontheffingen, beschikkingen of andere toestemmingen die noodzakelijk zijn voor het evenement, tijdig zijn verkregen.

Artikel 5. Annulering en wijzigingen gasten aantallen

Annulering door Opdrachtgever

  • De Opdrachtgever kan de overeenkomst annuleren, mits hij aan Holie Pizza een gedeelte van de prijs voldoet. Ten aanzien van de overeengekomen prijs geldt dat als de Opdrachtgever de overeenkomst:
    • veertien (14) kalenderdagen of meer voorafgaand aan de (leverings)datum annuleert, Opdrachtgever verplicht is om 50% van de overeengekomen prijs aan Holie Pizza te voldoen;
    • meer dan zeven (7) maar minder dan veertien (14) dagen voorafgaand aan de (leverings)datum annuleert, Opdrachtgever verplicht is om 75% van de overeengekomen prijs aan Holie Pizza te voldoen;
    • zeven (7) dagen of minder voorafgaand aan de (leverings)datum annuleert, Opdrachtgever verplicht is om 90% van de overeengekomen prijs aan Holie Pizza te voldoen;
    • vier (4) dagen of minder voorafgaand aan de (leverings)datum annuleert, Opdrachtgever verplicht is om 100% van de overeengekomen prijs aan Holie Pizza te voldoen.
  • De Opdrachtgever is tegenover derden aansprakelijk voor de gevolgen van de annulering van de overeenkomst en vrijwaart Holie Pizza voor hieruit voortvloeiende aanspraken van deze derden. De Opdrachtgever dient aan Holie Pizza de kosten te vergoeden die deze derden ten gevolge van de annulering bij Holie Pizza in rekening brengen.

Annulering door Holie Pizza

  1. Holie Pizza behoudt zich het recht voor een evenement te annuleren. In dit geval worden alle door opdrachtgever betaalde bedragen volledig gerestitueerd, zonder dat opdrachtgever recht heeft op enige (schade)vergoeding.

    Wijzigingen gastenaantallen en overige wijzigingen

    1. De totaalprijs voor een catering dan wel evenement is gebaseerd op het aantal gasten zoals opgegeven door de Opdrachtgever in het offerte- en/of ordertraject. Indien er een wijziging in het aantal gasten plaatsvindt, heeft dit gevolgen voor de totaalprijs van de overeenkomst. De Opdrachtgever is verplicht Holie Pizza zo snel mogelijk te informeren indien het gastenaantal wijzigt.
    2. De Opdrachtgever informeert Holie Pizza over het aantal volwassenen en kinderen (inclusief de leeftijden) die aanwezig zullen zijn op het evenement.
    3. Wijziging van het overeengekomen gastenaantal is mogelijk tot uiterlijk zeven (7) kalenderdagen voor aanvang van het evenement, met een maximum van 10% van het overeengekomen gastenaantal.
    4. Indien de Opdrachtgever binnen zeven (7) dagen voor de aanvang van het evenement een wijziging wenst door te geven en/of indien de wijziging in het gastenaantal hoger is dan 10%, dan zullen partijen met elkaar in overleg treden. Holie Pizza zal binnen redelijke grenzen medewerking verlenen om het evenement – hetzij in een aangepaste vorm – alsnog doorgang te laten vinden.
    5. Indien er een wijziging plaatsvindt van het gastenaantal conform dit artikel, is Holie Pizza gerechtigd naar redelijkheid de totaalprijs van de overeenkomst aan te passen. Holie Pizza is tevens gerechtigd de extra kosten die zij (bij derden) moet maken aan de Opdrachtgever door te belasten.
    6. Bij verschijning van meer gasten op de dag van uitvoering dan het overeengekomen aantal, worden de daarmee samenhangende kosten extra in rekening gebracht.
    7. Uiterlijk veertien (14) kalenderdagen van tevoren dient een schatting van het verwachte aantal gasten door Opdrachtgever te worden doorgegeven. Uiterlijk zeven (7) kalenderdagen van tevoren kan de Opdrachtgever nog een wijziging in het aantal gasten doorgeven welke maximaal 10% naar beneden mag afwijken van het door Opdrachtgeer eerder doorgegeven aantal. Een wijziging naar boven mag meer dan 10% afwijken, echter wel in overleg met Holie Pizza i.v.m. de planning van Holie Pizza voor de desbetreffende dag. Indien het aantal gasten binnen zeven (7) kalenderdagen nog wijzigt dan zal Holie Pizza zich inspannen om dezelfde service te verlenen, maar kan dit vanwege de personeelsplanning en inkoop tot een meerprijs leiden.
    8. Bij verlaging van het aantal gasten gelden dezelfde voorwaarden als voor het annuleren van de opdracht (zie Artikel 5: Annulering, Lid 1).

    Wijzigingskosten

    1. Voor alle wijzigingen aan het evenement (waaronder maar niet beperkt tot: aanpassingen in het menu, wijziging van materialen, extra diensten, of andere aanpassingen) die binnen zeven (7) kalenderdagen voor het evenement worden doorgegeven, brengt Holie Pizza €95,- exclusief btw aan administratie- en handelingskosten in rekening. Deze kosten komen bovenop eventuele meerkosten voor de wijziging zelf.

    Artikel 6. Opschorting en ontbinding

    • Indien Opdrachtgever enige voor hem uit een overeenkomst met Holie Pizza voortvloeiende verplichting niet stipt nakomt, heeft Holie Pizza het recht de nakoming van alle verplichtingen jegens Opdrachtgever op te schorten en alle overeenkomsten met Opdrachtgever te ontbinden, zonder dat daarvoor een ingebrekestelling dan wel rechterlijke tussenkomst benodigd is.
    • Holie Pizza heeft het recht de overeenkomst eenzijdig met onmiddellijke ingang (gedeeltelijk) te ontbinden en/of de uitvoering van de overeenkomst met onmiddellijke ingang (gedeeltelijk) op te schorten, als tenminste een van de volgende gebeurtenissen zich voordoet:
      • een verzoek tot verlening van – voorlopige – surseance aan de Opdrachtgever is ingediend;
      • een verzoek tot faillietverklaring van de Opdrachtgever is ingediend;
      • ten laste van de Opdrachtgever beslag is gelegd;
      • Opdrachtgever onder curatele of onder bewind is gesteld.
    • Opdrachtgever is verplicht om Holie Pizza onmiddellijk in kennis te stellen van het intreden van een in sub a tot en met de bedoelde gebeurtenissen.
    • In geval Holie Pizza de overeenkomst ontbindt, zijn alle vorderingen die Holie Pizza op de Opdrachtgever heeft onmiddellijk opeisbaar en behoudt Holie Pizza het recht op (aanvullende) schadevergoeding.

    Artikel 7. Prijzen en betaling

    • Tenzij anders aangegeven, zijn in een offerte vermelde prijzen exclusief btw en andere heffingen van overheidswege en eventuele in het kader van de overeenkomst te maken kosten, zoals reis- en transportkosten.
    • Reiskosten bedragen €0,70 per kilometer, berekend vanaf Staalweg 1, 2612 KK Delft.
    • Holie Pizza is gerechtigd om voorafgaand aan de uitvoering van de overeenkomst van de Opdrachtgever een aanbetaling te verlangen van 75% van de totaalprijs. Deze aanbetaling kan het volledig geoffreerde c.q. begrote bedrag bedragen.
    • Betaling geschiedt als volgt: Aanbetaling: 75% van het totaalbedrag, te voldoen binnen 14 dagen na orderbevestiging doch uiterlijk 7 dagen vóór het evenement. Restant: 25% binnen 14 dagen na factuurdatum.
    • Kosten die voortvloeien uit of verband houden met aanvullingen en wijzigingen van de overeenkomst zijn voor rekening van Opdrachtgever.
    • Voor zover geen andere termijn is overeengekomen, dient de betaling plaats te vinden uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de factuurdatum. Indien de Opdrachtgever niet binnen de overeengekomen betalingstermijn volledig heeft betaald dan is hij van rechtswege in verzuim. Als de Opdrachtgever een consument is, dan zal Holie Pizza eerst nog een ingebrekestelling versturen waarbij de consument een termijn wordt gegund van veertien (14) dagen om alsnog aan zijn verplichting te voldoen.
    • Als de Opdrachtgever in verzuim is, dan zijn alle gerechtelijk en buitengerechte kosten die Holie Pizza moet maken voor rekening van de Opdrachtgever. Holie Pizza is alsdan gerechtigd wettelijke (handels)rente en buitengerechtelijke incassokosten conform het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.
    • Extra kosten door wijzigingen of onvoorziene omstandigheden worden doorbelast.
    • Holie Pizza mag prijzen aanpassen bij stijgende inkoop-, loon- of transportkosten.

    Artikel 8. Klachten

    • Indien de Opdrachtgever klachten heeft over de kwaliteit van eten en drinken, dient hij dit onmiddellijk na constatering van eventuele afwijkingen te melden. Daarbij moet Holie Pizza in de gelegenheid worden gesteld om de gegrondheid van de klacht te (laten) onderzoeken en zo mogelijk te verhelpen.
    • Indien het onmiddellijk melden van de klacht niet mogelijk is, dient de Opdrachtgever de klacht de eerstvolgende werkdag bij Holie Pizza te melden.
    • Klachten over andere aspecten dienen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen de volgende termijnen schriftelijk te worden ingediend:
      • Over kwaliteit eten/drinken: direct tijdens het evenement of uiterlijk de eerstvolgende werkdag
      • Over service en personeel: binnen 3 werkdagen na het evenement
      • Over facturering: binnen 7 dagen na factuurdatum
      • Overige klachten: binnen 7 dagen na constatering
    • De Opdrachtgever dient een klacht altijd te onderbouwen met een nauwkeurige opgave van de afwijking, alsook waar, wanneer en op welke wijze de afwijking is geconstateerd.
    • Het indienen van een klacht ontslaat opdrachtgever niet van zijn betalingsverplichting.
    • Holie Pizza streeft ernaar klachten binnen 5 werkdagen af te handelen.

    Artikel 9. Eigendom en verhuur

    • Alle serviesgoederen, ovens, tafels, stoelen, tenten, heaters, linnengoed en andere door Holie Pizza ter beschikking gestelde non consumptieve goederen blijven eigendom van Holie Pizza. Indien goederen van Holie Pizza achterblijven dient Opdrachtgever dit direct aan Holie Pizza te melden en in overleg te gaan over de wijze van retournering van betreffende goederen.
    • Wanneer schade aan of verlies van deze goederen door Opdrachtgever of zijn genodigden of personeelsleden wordt veroorzaakt, moeten deze door Opdrachtgever aan Holie Pizza tegen kostprijs worden vergoed.
    • Indien Holie Pizza en Opdrachtgever zijn overeengekomen dat Holie Pizza non consumptieve goederen, zoals hierboven beschreven (hierna: 'het Gehuurde'), verhuurt en/of in gebruik geeft aan Opdrachtgever, dan zijn de volgende bepalingen van toepassing:
    • De huurtermijn vangt aan op het moment dat de Opdrachtgever het Gehuurde in ontvangst neemt en eindigt op het moment dat ze door Holie Pizza in ontvangst is genomen.
    • De Opdrachtgever dient ervoor te zorgen dat een daartoe bevoegd persoon gedurende de afgesproken leveringsdag aanwezig is voor in ontvangstneming van het Gehuurde. Holie Pizza heeft het recht van degene die het Gehuurde komt afhalen, dan wel in ontvangst neemt, te verlangen dat hij zich legitimeert.
    • Opdrachtgever zal het Gehuurde bij het einde van de huur opleveren in de staat die Holie Pizza mag verwachten van een goed onderhouden zaak van de soort waarop de huur betrekking heeft, zonder gebreken, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
    • Indien Holie Pizza bij het afhalen van het Gehuurde niemand aantreft, is Holie Pizza bevoegd het Gehuurde mee te nemen.
    • Het Gehuurde wordt na retournering door Holie Pizza geïnspecteerd, desgewenst op afspraak in aanwezigheid van Opdrachtgever. Indien bij, hetgeen hiervoor genoemde, controle schade aan het Gehuurde wordt geconstateerd, wordt de Opdrachtgever hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld.
    • Opdrachtgever zal het Gehuurde niet gebruiken buiten de locatie zoals genoemd in de overeenkomst en/of opdrachtbevestiging, behoudens voorafgaande schriftelijke toestemming van Holie Pizza. Evenmin is het de Opdrachtgever toegestaan het Gehuurde door te verhuren of anderszins ter beschikking te stellen aan derden.
    • De Opdrachtgever zal het Gehuurde als een goed huurder beheren.
    • De Opdrachtgever is verplicht zo veel mogelijk preventieve maatregelen te nemen ter voorkoming van schade en/of diefstal/vermissing, zoals het (correct) gebruiken van sloten, afsluiten, opbergen, buiten het zicht plaatsen en vastketenen van het Gehuurde.
    • Opdrachtgever zal het Gehuurde in schone, goede en direct bruikbare staat retourneren aan Holie Pizza, behoudens normale slijtage. Holie Pizza kan zo nodig de kosten voor reiniging bij Opdrachtgever in rekening brengen.
    • Opdrachtgever verplicht zich het Gehuurde op eerste verzoek van Holie Pizza voor inspectie ter beschikking te stellen. Opdrachtgever verplicht zich ertoe Holie Pizza te allen tijde toegang tot het Gehuurde te verschaffen.
    • De Opdrachtgever is aansprakelijk voor alle schade die Holie Pizza of met haar contracterende derden in verband met beschadiging, diefstal of verlies van het Gehuurde lijden, ongeacht of de Opdrachtgever schuld heeft aan de schade, diefstal of verlies.
    • De Opdrachtgever zal schade aan of verlies van het Gehuurde onmiddellijk na ontdekking, maar uiterlijk binnen 24 uur na het ontstaan ervan aan Holie Pizza melden.
    • In geval van diefstal/vermissing van het Gehuurde is de Opdrachtgever verplicht aangifte te doen bij een politiebureau en een kopie van het proces-verbaal van aangifte aan Holie Pizza te overhandigen.

    Artikel 10. Aansprakelijkheid en geschillen

    • Holie Pizza kan uitsluitend aansprakelijk zijn voor directe schade, veroorzaakt door een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de uit de overeenkomst voortvloeiende verplichting(en). Holie Pizza is niet aansprakelijk voor eventuele schade(n) in geval van overmacht. Onder overmacht wordt verstaan, naast hetgeen daaromtrent in de wet en jurisprudentie wordt begrepen, alle van buitenkomende oorzaken, voorzien of niet voorzien, waarop Holie Pizza geen invloed kan uitoefenen, maar waardoor Holie Pizza niet in staat is zijn verplichtingen na te komen. Hierbij moet gedacht worden aan ziekte/pandemie, extreme weersomstandigheden, transportproblemen of wanprestatie door toeleveranciers.
    • Aansprakelijkheid van Holie Pizza voor indirecte schade, waaronder mede begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie, is te allen tijde uitgesloten.
    • Indien een Opdrachtgever schade lijdt doordat de Opdrachtgever aan Holie Pizza onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt – waaronder het niet vermelden van allergieën – of zijn verplichtingen uit deze algemene voorwaarden niet is nagekomen, is Holie Pizza voor de ontstane schade niet aansprakelijk.
    • De aansprakelijkheid van Holie Pizza is beperkt tot:
      • Primair: het bedrag dat door de aansprakelijkheidsverzekering wordt uitgekeerd
      • Subsidiair: maximaal éénmaal de factuurwaarde van het betreffende evenement
      • Met een absoluut maximum van €10.000,- per gebeurtenis
    • De aansprakelijkheid van Holie Pizza is te allen tijde beperkt tot het bedrag dat uit hoofde van de aansprakelijkheidsverzekering van Holie Pizza in De in deze voorwaarden opgenomen beperkingen van aansprakelijkheid van Holie Pizza gelden niet als de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Holie Pizza en/of zijn ondergeschikte(n). Opdrachtgever vrijwaart Holie Pizza voor alle vorderingen van derden die verband houden met of voortvloeien uit de tussen Holie Pizza en Opdrachtgever bestaande rechtsbetrekking. Alle vorderingen van de Opdrachtgever verjaren na verloop van een jaar na het moment van ontstaan van de betreffende vordering.het betreffende geval wordt uitgekeerd.
    • Kosten en beschadigingen, wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele kosten of schade die ontstaan tijdens of als gevolg van deelname aan onze evenementen en activiteiten. Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor hun persoonlijke eigendommen en kosten.
    • Indien een evenement of activiteit niet naar wens van de deelnemer verloopt, vindt er geen terugbetaling van het betaalde bedrag plaats. Wij doen ons uiterste best om een goede ervaring te bieden, maar kunnen niet garanderen dat elk evenement aan de verwachtingen van iedere deelnemer voldoet.

    Artikel 11. Privacy

    • Holie Pizza verwerkt persoonsgegevens voor de uitvoering van de overeenkomst met Opdrachtgever en/of omdat Opdrachtgever deze zelf aan Holie Pizza verstrekt. Holie Pizza is in dat kader aan te merken als (mede) verwerkingsverantwoordelijk in de zin van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
    • Holie Pizza bewaart persoonsgegevens niet langer dan (wettelijk) noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor persoonsgegevens worden verzameld.
    • Holie Pizza verstrekt persoonsgegevens uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst met Opdrachtgever of om te voldoen aan een wettelijke verplichting of een gerechtvaardigd belang. Met bedrijven die persoonsgegevens verwerken in opdracht van Holie Pizza wordt een verwerkingsovereenkomst gesloten. Holie Pizza blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.
    • Holie Pizza neemt de bescherming van persoonsgegevens zeer serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.
    • De betrokkenen hebben altijd het recht om controle te houden over hun gegevens en kunnen altijd hun privacy rechten uitvoeren. Hiervoor kan een e-mail gestuurd worden naar info@holiepizza.nl.

    Artikel 12. Overmacht

    • Als overmacht voor Holie Pizza gelden alle omstandigheden buiten toedoen van Holie Pizza, waardoor de normale uitvoering van de overeenkomst wordt verhinderd. Als overmacht geldt onder meer: ziekte/pandemie, extreme weersomstandigheden, transportproblemen, wanprestatie door toeleveranciers, stakingen, overheidsmaatregelen, stroomuitval, verkeersblokkades, storingen in nutsvoorzieningen, leveringsproblemen van leveranciers, personeelstekort door ziekte, en (onverwachte) verkeersopstoppingen.
    • Bij overmacht heeft Holie Pizza het recht een evenement te verplaatsen naar een andere datum in overleg met opdrachtgever, of te annuleren. Bij annulering wegens overmacht worden alle door opdrachtgever betaalde bedragen binnen 180 dagen terugbetaald, zonder dat opdrachtgever recht heeft op enige (schade)vergoeding.
    • In geval van overmacht zal Opdrachtgever aan Holie Pizza nog een (1) maand na de overeengekomen datum van levering de gelegenheid moeten geven zijn verplichtingen na te komen tenzij het, naar partijen bekend is, een fatale datum betreft.
    • Bijzondere omstandigheden die stagnatie in de bereiding of verzending veroorzaken, zij het voorzien of onvoorzien, schorten de verplichting tot levering van Holie Pizza voor de duur van deze omstandigheden op.
    • Indien de opdracht dient te worden uitgevoerd in door derden ter beschikking gestelde ruimten is Holie Pizza op geen enkele wijze aansprakelijk indien de betreffende ruimten niet daadwerkelijk door de betreffende derden ter beschikking worden gesteld.

    Artikel 13. Dieetwensen en Allergieën

    • Het is de verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever om Holie Pizza tijdig en volledig te informeren over eventuele dieetwensen, voedselallergieën of andere relevante voedingsrestricties van de deelnemers aan het evenement. Deze informatie dient schriftelijk te worden verstrekt, uiterlijk 7 dagen voor het geplande evenement.
    • Holie Pizza zal naar beste vermogen rekening houden met de opgegeven dieetwensen en allergieën. Hoewel we ons uiterste best doen om aanpassingen door te voeren, kunnen we niet garanderen dat we aan alle dieet behoeften kunnen voldoen. Opdrachtgever erkent dat er beperkingen kunnen zijn in de beschikbaarheid van bepaalde ingrediënten of gerechten.
    • Holie Pizza is niet aansprakelijk voor schade, ziekte of enig ander nadeel dat voortvloeit uit het niet verstrekken van correcte en volledige informatie over dieetwensen en allergieën door de Opdrachtgever. Evenmin zijn wij aansprakelijk voor eventuele kruisbesmetting van allergenen, hoewel wij de grootst mogelijke zorg in acht nemen bij de bereiding van gerechten.
    • Holie Pizza werkt op zijn minst met de volgende allergenen: lactose, noten, peulvruchten, gluten, zaden. Daarnaast kunnen onze gerechten sporen van allergenen bevatten ondanks dat deze niet zijn verwerkt in het gerecht.
    • Opdrachtgever vrijwaart Holie Pizza tegen alle aanspraken van derden die voortvloeien uit het niet, onjuist of onvolledig doorgeven van dieetwensen, voedselallergieën of andere relevante voedingsrestricties.
    • Deelnemers die bepaalde dieetwensen of allergieën hebben, dienen zelf ook alert te zijn op de verstrekte informatie en zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuzes tijdens het evenement. Holie Pizza zal alle beschikbare informatie verstrekken, maar het blijft de verantwoordelijkheid van de deelnemer om na te gaan of de geserveerde gerechten voldoen aan hun persoonlijke dieetvereisten.

    Artikel 14. Geschillen

    • Op alle overeenkomsten tussen Holie Pizza en Opdrachtgever gesloten, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    • Alle geschillen met betrekking tot of voortvloeiende uit of verband houdende met de door Holie Pizza gedane offertes en de met Holie Pizza gesloten overeenkomsten alsmede alle vorderingen wegens wanbetaling, zullen bij uitsluiting worden gebracht voor de absoluut bevoegde rechter in de vestigingsplaats van Holie Pizza, tenzij Holie Pizza verkiest de vordering in te stellen voor de rechter van de vestigingsplaats van Opdrachtgever.
    • Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.

    Artikel 15. Foto's en Videobeelden

    • Tijdens evenementen en activiteiten van Holie Pizza kunnen er foto's en videobeelden worden gemaakt voor promotionele doeleinden, zowel online als offline. Door deel te nemen aan deze evenementen en activiteiten, stemt de Opdrachtgever in met het maken en gebruik van deze opnames.
    • Indien de Opdrachtgever niet wenst gefotografeerd of gefilmd te worden, wordt de Opdrachtgever verzocht dit duidelijk aan te geven op de locatie van het evenement of de activiteit. Holie Pizza zal haar uiterste best doen om aan dit verzoek van de Opdrachtgever te voldoen.
    • De opnames kunnen door Holie Pizza worden gebruikt voor promotie en marketingdoeleinden voor op haar website, sociale media, drukwerk, en andere publicatiekanalen. Holie Pizza zal zorgvuldig omgaan met de beelden en ervoor zorgen dat deze niet op een schadelijke of ongepaste manier worden gebruikt.

    Artikel 16. Recensies en feedback

    • Opdrachtgever stemt ermee in om bij klachten eerst rechtstreeks contact op te nemen met Holie Pizza voordat een publieke recensie wordt geplaatst, zodat Holie Pizza de mogelijkheid krijgt het probleem op te lossen.
    • Indien Holie Pizza een klacht naar tevredenheid oplost, spant opdrachtgever zich in om dit in eventuele recensies te vermelden of bestaande recensies dienovereenkomstig aan te passen waar dit technisch mogelijk is.
    • Opdrachtgever garandeert dat recensies waarheidsgetrouw, eerlijk en gebaseerd zijn op eigen ervaringen. Onjuiste of misleidende recensies kunnen leiden tot juridische stappen.
    • Holie Pizza behoudt zich het recht voor om feitelijk onjuiste informatie in recensies aan te vechten bij het betreffende platform.

    Artikel 17. Extra kosten

    • Eventuele parkeerkosten, wachttijden en andere extra kosten worden achteraf doorbelast.
    • Holie Pizza behoudt zich het recht voor deze kosten na het evenement te factureren.

    Artikel 18. Slotbepalingen

    • Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, dan blijft het overige in deze algemene voorwaarden volledig van toepassing.
    • Holie Pizza is bevoegd om deze algemene voorwaarden eenzijdig te wijzigen. Wijzigingen gelden ook ten aanzien van reeds gesloten overeenkomsten met inachtneming van een termijn van 30 dagen na bekendmaking.
    • Deze algemene voorwaarden zijn ook te raadplegen via www.holiepizza.nl